Doorzoek de website


Contact

Beauty By You

E-mail: beautybyyou@mail.com

Voor de volledige, professionele site
ga naar:

www.beautybyyou.net


Blog

Mijn Rosacea op dit moment

21-07-2014 16:03

Eerste blog

06-07-2014 18:03

Eerste blog

06-07-2014 18:03

Het eerste artikel van de Beauty By You BLOG!
Omdat de beauty buzz zomerstop houdt en er natuurlijk toch veel beauty (nieuws) in mijn hoofd 'op popt',
lijkt het me èn handig, èn wel zo leuk om een apart blog hiervoor bij te houden.

Zoals bijvoorbeeld, hoe gaat het nu met mijn plotselinge Rosacea!
En wat zijn mijn bedenkingen bij het eerst zo geprezen wenkbrauwpotloodje van Hema?

Vandaag dus de introduktie hiervan,
dat wil zeggen de aankondiging dat het BLOG van start is gegaan.

Verder ben ik bij Beauty By You zelf,
bezig alle produkten op een overzichtelijk rijtje te krijgen.
Zodat je alle informatie makkelijk kunt overzien.
De shop wordt dan puur en alleen een bestel overzicht.

Zo, tijd voor afsluiting van dit weekend met een lekker etentje en ...
onweer!
Tot gauw,


Leonieke
Beauty By You


PS:
je kunt deze blog automatisch blijven volgen als je je hier aanmeldt voor de RSS feed.
Zodra ik dan nieuwe artikelen heb geplaatst, krijg je hiervan een berichtje.