Doorzoek de website


Contact

Beauty By You

E-mail: beautybyyou@mail.com

Voor de volledige, professionele site
ga naar:

www.beautybyyou.net


Blog

Mijn Rosacea op dit moment

21-07-2014 16:03

Eerste blog

06-07-2014 18:03

Mijn Rosacea op dit moment

21-07-2014 16:03

Rosacea


Op dit moment is mijn plotselinge uitbraak van Rosacea (zie website beautybyyou.net voor meer hierover) redelijk onder controle.

Ik moet wel iedere dag mijn anti demodex lotion blijven gebruiken.
Alsmede de letterlijk tot tranen roerende crème (uit Hongkong),
de Zhongzhou Zinc oxide and sublimed sulphur ointment (ZZ Cream).
Een crème speciaal gericht op het bestrijden van de Demodex mijt, bacteriën, onstekingremmend, anti-brandgevoel.
Met Sulfur en Zink oxide en nog heel veel meer demodex bestrijdende ingrediënten.
 (Alles gekocht bij Demodexsolutions.com)

  • Ik merk dat als ik het om de dag of om de 2 dagen gebruik,
    er onmiddellijk wel weer 1 of 2 grote ontstekingen opduiken.
    Jammer, want het droogt de huid wel behoorlijk uit.
    Het is dus zaak om overdag extra en bijzonder goed te hydrateren.
    Waar ik gelukkig redelijk in slaag, dankzij mijn hyaluron zuur en Evian sprays.
    Maar om de dag even de huid rust geven is dus,
    - vooralsnog-
    geen optie.

    Maar ik ben al lang heel blij met de rust van mijn huid, en vrijwel geen roodheid meer, geen ontstekingen. Dus de craquelé neem ik maar op de koop toe.
    Ik blijf ook nog L-lysine slikken.

  • Al met al dus nog steeds een aanrader voor diegenen die met de handen in de haren zitten om van hun Rosacea af te komen!


  •  2x per dag.